09104962527
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر دیواری اشکال هندسی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پوستر دیواری از محصولات جدید دکوراسیون داخلی است که در سالهای اخیر کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی پیدا کرده و دارای طرفداران زیادی می باشد. پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری پوستری به دو صورت آماده و سفارشی عرضه میشود. از جمله مزایای پوستردیواری سفارشی این است که به اندازه دیوار مورد نظر طراحی و تولید می شود و هیچ قسمتی از طرح انتخابی در نصب بریده و ناقص نمیشود. در صورتی که در پوسترهای آماده بدلیل سایز استاندارد ساخته شده امکان برش و ناقص شدن طرح بسیار می باشد. پوستر دیواری های تولید شده این شرکت از کاغذ دیواری مرغوب و با استفاده از دستگاههای ژاپنی و جوهرهای بسیار با کیفیت چاپ و تولید می شود. پوسترهای این شرکت دارای بیش از 5000 طرح در سبکهای متنوع بوده که روزانه در حال افزایش است و همچنین امکان تولید پوستر دیواری با عکس دلخواه مشتری و بصورت سفارشی نیز می باشد.

پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی از محصولات جدید دکوراسیون داخلی است که در سالهای اخیر کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی پیدا کرده و دارای طرفداران زیادی می باشد. پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری پوستری به دو صورت آماده و سفارشی عرضه میشود. از جمله مزایای پوستردیواری سفارشی این است که به اندازه دیوار مورد نظر طراحی و تولید می شود و هیچ قسمتی از طرح انتخابی در نصب بریده و ناقص نمیشود. در صورتی که در پوسترهای آماده بدلیل سایز استاندارد ساخته شده امکان برش و ناقص شدن طرح بسیار می باشد.

پوستر دیواری های تولید شده این شرکت از کاغذ دیواری مرغوب و با استفاده از دستگاههای ژاپنی و جوهرهای بسیار با کیفیت چاپ و تولید می شود.

این شرکت دارای کاغذ دیواری سه بعدی با بیش از 20000 طرح در سبکهای متنوع بوده که روزانه در حال افزایش است و همچنین امکان تولید پوستر دیواری با عکس دلخواه مشتری و بصورت سفارشی نیز می باشد.

قابل سفارش به ابعاد دلخواه

پوستر دیواری سه بعدی اشکال هندسی

پوستر دیواری سه بعدی اشکال هندسی یکی از پرفروش‌ترین آثار تزیینی است. این پوشش تزیینی با طرح‌های هندسی متنوع برای دیزاین فضای مدرن انتخاب مناسبی است. زیرا امروزه برای یک فضای مدرن دیگر از طرح‌های سنتی وشلوغ استفاده نمی‌شود. بلکه طراحان نیز سعی دارند که فضا را متناسب با شیوه طراحی‌اش، دیزاین کنند. نقوش هندسی و استفاده از احجام در کنار هم می‌تواند طرح‌های ترکیبی زیبایی ایجاد کند. در انواع کاغذ دیواری سه بعدی می‌توان از طرح‌های هندسی برای زیبایی طرح استفاده کرد.

یکی از ویژگی‌های پوستر دیواری سه بعدی اشکال هندسی، سادگی طرح است. این سادگی موجب شده‌است که برای یک فضای ساده و امروزی کاربرد بیشتری داشته‌باشد. اشکال هندسی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و طراح می‌تواند با استفاده از آنها، هزاران طرح و نقش جدید خلق کند. همین امر موجب ایجاد تنوع در این آثار شده‌است و در هنگام خرید پوستر دیواری سه بعدی، مشتری حق انتخاب بیشتری خواهدداشت. 

 

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()