09104962527
سبد خرید 0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

پوستر دیواری کارتونی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

این مجموعه از پوستر دیواری ، شامل پوستر دیواری کارتونی یا همان کاغذ دیواری سه بعدی کارتونی برای کودکان عزیز می شود که محصول بسیار مناسبی برای دکوراسیون اتاق کودک و سیسمونی نوزاد می باشد که مورد علاقه فراوان کودکان قرار گرفته است و نقش بسزایی در رنگ آمیزی اتاق کودک دارد.

کاغذ دیواری کارتونی سفارشی شامل طرحهای جالب دخترانه و پسرانه است و در آنها از تصاویر کارکتر های محبوب کودکان استفاده شده است .

مطمئنا هیچ وسیله و محصول دیگری نمیتواند به زیبایی پوستر دیواری سه بعدی ، ترکیب رنگها را در فضا و ذهن کودکان دلبند شما ایجاد کند.

پوستر شخصیت های کارتونی

پوستر شخصیت های کارتونی برای نصب در اتاق کودکان دختر و پسر مناسب است. پوستر دیواری انتخاب‌شده باید با جنسیت، سن و سلایق کودک همخوانی داشته‌باشد. در غیر این صورت علاوه بر عدم تاثیر مثبت، موجب بروز تاثیرات منفی در رفتار وی خواهد شد. می‌توانید از تصاویر قهرمانان کارتون‌های مورد علاقه کودک برای تزیین اتاقش استفاده شود. برای این کار می‌توان از طراحان برای تزیین دیوار اتاق کودکان مشورت گرفت. امروزه طراحان برای تزیین اتاق کودکان از تصاویر بسیار متنوعی با توجه به سن آن‌ها استفاده می‌کنند.

قیمت پوستر شخصیت های کارتونی، با توجه به ابعاد آن ممکن است متغیر باشد. زیرا ابعاد این پوشش تزیینی موجب صرف رنگ و هزینه بیشتری برای چاپ خواهدشد. بهتر است ابعاد پوستر دیواری تمام یا بخشی از دیوار را پوشش دهد. در این صورت تاثیر بیشتری روی ذهنیت کودک خواهد داشت. امروزه به دلیل فروش پوستر دیواری کودکان، این آثار کاربرد زیادی در چیدمان و طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک دارند.

این کاغذ دیواری سه بعدی قابل سفارش به ابعاد دلخواه می باشد و به اندازه دیوار شما طراحی و چاپ می شود .

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()