09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 23 بهمن 1398 در ساعت 35 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
آیا پارکت بهترین کفپوش است

می توان گفت امروزه یکی از انواع محبوب کفپوش، پارکت لمینت است که از طرح و جنس چوب بوده که استفاده از آن ها دارای مزایا و معایبی می باشد ولی از نظر شکل ظاهری دارای محبوبیت زیادی بین خریداران کفپوش می باشند.

در زمان های قبل از تولید پارکت لمینت و سرامیک از موزائیک، سنگ و موکت و یا بسیاری دیگر از کفپوش ها برای استفاده در کف ساختمان استفاده می شد ولی امروزه پارکت لمینت و سرامیک از پر طرفدارترین انواع کفپوش محسوب می شوند که می توان از نوع مناسب آن ها در محیط های تجاری و اداری و محل های مسکونی  یا بسیاری دیگر از فضا ها بهره برد. از آنجا که کفپوش ها بخش مهمی از دکوراسیون منزل را تشکیل می دهند بنابراین انتخاب نوع مناسب و مطابق با دکوراسیون داخلی از مهم ترین انتخاب ها در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.

آیا پارکت لمینت موریانه می زند؟

یکی از مهم ترین ابهاماتی که هنگام خرید پارکت و یا پارکت لمینت برای افراد پیش می اید این است که آیا این کفپوش ضد موریانه است یا خیر؟ شاید تصور غلطی که درباره انواع پارکت لمینت وجود دارد این باشد که ممکن است با استفاده از این کفپوش پارکت موریانه و یا سوسک بگیرد ولی در واقع با استفاده از پارکت لمینت به دلیل این که در آن  از لایه های شیمیایی با نام پلی استر استفاده شده است هیچ امکانی برای موریانه گرفتن یا سوسک را ایجاد نمی کند. بنابر این شما با استفاده از این کفپوش نباید هیچ نگرانی از این بابت داشته باشید. اگر با استفاده  فروان از پارکت لمینت لایه پلی استر این کفپوش از بین رفت باید دوباره این لایه را عوض کنید و لایه پلی استر جدید برو روی آن استفاده کنید و یا به کلی پارکت را تعویض نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()