09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 15 بهمن 1398 در ساعت 44 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
طرح های مختلف نصب پارکت لمینت

پارکت ها در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. برخی از انواع کفپوش به دلیل ابعادی که دارند و یا به دلیل طرحی که دارند ممکن است برای فضای بزرگ قابل استفاده نباشد و بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب می باشند. اگر بخواهید از پارکت لمینت برای همه قسمت های منزل استفاده نمایید باید از پارکتی استفاده کنید که بتوانید در بیشترین بخش های خانه از آن استفاده نمایید.

روش های نصب پارکت لمینت

پارکت ها را می توان با طرح های مختلفی بر روی سطح منزل و یا هر محیطی دیگر نصب نمود. یکی از طرح های زیبا برای نصب پارکت، طرح هفت هشتی است که به جای این که پارکت لمینت به شکل موازی در کنار هم نصب شوند به شکل عمود بر هم نصب می شوند و از دور که به آن نگاه کنید طرح مثلثی زیبایی را مشاهده خواهید کرد. البته از این طرح نصب پارکت لمینت می توان در محیط های دیگری به غیر از منزل نیز استفاده نمود مانند محیط های اداری و تجاری. طرح دیگری که برای نصب مورد استفاده قرار می گیرد طرح هفت و هشتی دوبل است یعنی به جای نصب یک تایل عمودی و یک افقی، دو یا سه تایل افقی موازی هم و سپس دو یا سه تایل هم به شکل عمود بر تایل قبلی قرار بگیرد که این طرح هم بسیار جذاب و جالب خواهد بود. نوع دیگری از روش نصب پارکت لمینت وجود دارد که Diagonal herringbone نامیده می شود و برای بزرگ نشان دادن فضای کوچک بسیار مناسب می باشد. در این طرح تایل ها نسبت به هم عمود هستند و نسبت به دیوار هم عمود نصب می شوند و برای خانه گزینه ای مناسب محسوب می شود.

طرح V شکل نوع دیگری از نصب پارکت لمینت است که در این روش نصب تایل ها زاویه دار انجام می شود. در طرح سبدی و یا پارچه ای نیز تایل می تواند موازی دیوار و یا عمود بر آن باشد. در این روش از یک رنگ پارکت و یا دو رنگ پارکت لمینت می توانید استفاده نمایید. طرح آجری نیز به این صورت است که تایل ها آجری مانند در کنار هم قرار می گیرند و شاید خسته کننده به نظر بیایند اما اگر درست پیاده سازی شود بسیار زیبا خواهد بود. طرح دیگری که برای نصب پارکت لمینت مناسب می باشد طرح ورسای است که پیاده سازی آن راحت است ولی می توان طرح های متنوعی را با این روش پیاده سازی نمود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()