09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 12 آبان 1398 در ساعت 40 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
همه چیز در مورد پارکت

با نگاهی به فروشگاه هایی که در زمینه فروش  و نصب کفپوش و دیوارپوش فعالیت میکنند میتوان مدل های مختلفی از کفپوش ها را مشاهده نمود که هر یک از مزایا و معایبی برخوردار هستند. اما پارکت و پارکت لمینت از جمله کفپوش های نسل جدیدی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همچنین بیشتر نواقص کفپوش های قدیمی در آنها بر طرف شده است. اما برای اینکه همه چیز در مورد پارکت و پارکت لمینت را بدانید بهتر است تا در ادامه با ما باشید. پارکت و پارکت لمینت دو کفپوش پر کاربرد در منازل و همچنین محیط های اداری هستند که هر دو تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

همه چیز در مورد پارکت

تفاوت پارکت و پارکت لمینت

درست است که پارکت و پارکت لمینت از لحاظ شکل ظاهری، طرح، رنگ و مدل بسیار شبیه به هم هستند اما تفاوت هایی از لحاظ دوام، کیفیت، روش نصب و قیمت دارند. در ساخت پارکت از چوب استفاده شده است و برای نصب آن از چسب های مخصوص استفاده میشود. پارکت نباید در مکان های نمور که امکان برخورد آب و همچنین رطوبت وجود دارد نصب شود زیرا با برخورد آب بافت آن آسیب خواهد دید. اما در مورد پارکت لمینت باید بگوییم که از لحاظ دوام، کیفیت و شرایط استفاده با پارکت های معمولی متفاوت بوده و میتوان گفت در جایگاه بهتر و بالاتری قرار میگیرد. اما این مزیت های پارکت لمینت نسبت به پارکت های معمولی باعث شده تا به مراتب قیمت بالاتری نیز داشته باشد.

کاربرد پارکت و پارکت لمینت

پارکت و همچنین پارکت لمینت همانطور که در بالا و در ابتدای مطلب همه چیز در مورد پارکت و پارکت لمینت نیز به آن اشاره شده تفاوت هایی با یکدیگر دارند که از این رو شرایط و مکان استفاده از آنها نیز تا حدی متفاوت میباشد. پارکت به دلیل مقاومت کمتری که نسبت به پارکت لمینت دارد بهتر است تا در مکان هایی مورد استفاده قرار گیرد که میزان رطوبت پایینی داشته باشند، امکان برخورد آب به آنها وجود نداشته باشد و همچنین احتمال برخورد اجسام به آنها پایین باشد. اما پارکت لمینت به دلیل عایق بودن و همچنین کیفیت بالایی که دارد از امکان نصب در مکان های مختلف حتی محیط های اداری نیز برخوردار میباشد. برای خرید پارکت و پارکت لمینت میتوانید با کارشناسان شرکت دکور آفیس تماس حاصل کرده و پس از کسب اطلاعات خرید خود را به صورت آگاهانه انجام دهید. 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()