09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 22 فروردین 1397 در ساعت 42 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک باید چه مشخصاتی داشته باشد

برای اینکه دیوارهای خانه خود را کاغذ دیواری کنید نباید تمامی قسمت های خانه خود را با یک نوع کاغذ دیواری بپوشانید. اگر تمامی قسمت های خانه را با یک نوع کاغذ دیواری بپوشانید، جلوه زیبایی پیدا نخواهد کرد. بهتر است برای اتاق ها یک نوع کاغذ دیواری به کار ببرید و برای پذیرایی نوع دیگری از کاغذ دیواری را استفاده کنید.

البته برای به کار بردن کاغذ دیواری در اتاق ها باید در نظر بگیرید که از اتاق مورد نظر چه کسی استفاده میکند و یا خواهد کرد. اگر قرار است یک کودک از اتاق استفاده کند بهتر است از کاغذ دیواری کودک استفاده کنید. اما کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

برای اینکه بتوانیم به سوال کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک باید چه مشخصاتی داشته باشد پاسخ دهیم باید جنسیت کودک مشخص شود. اگر کودک شما دختر باشد باید از پوستر دیواری متناسب با روحیات دختر بچه ها و اگر کودک شما پسر بود نیز باید نسبت به روحیات او کاغذ دیواری مناسب تهیه کنید.

کاغذ دیواری اتاق کودک باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

1. اگر فرزند شما پسر میباشد بهتر است نوعی کاغذ دیواری مخصوص پسران با رنگ های شاد مانند قرمز و یا زرد تهیه کنید که از طرح های قهرمانان کارتونی بر روی خود برخوردار باشد.

2. اگر کودک شما دختر میباشد بهتر است از  کاغذ دیواری سه بعدی رنگ روشن وآرامبخش مانند صورتی، سبز و یا آبی استفاده کنید که طرح هایی با مضمون شخصیتهای مهربان داستان ها و همچنین کارتون ها برخوردار باشد.

3.  کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک باید ضد آلرژی باشد.  اکثر کودکان در برابر برخی از انواع کاغذ دیواری حساسیت هایی دارند که باعث اذیت شدن آنها میشود. خرید کاغذ دیواری از نوع ضد آلرژی باعث جلوگیری از بوجود آمدن آلرژی در آنها میشود.

4. کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک باید در برابر ضربه مقاوم باشد. کودک همواره در حال بازی کردن در اتاق است که به همین دلیل ممکن است اشیائی را مانند اسباب بازی به سمت دیوار پرتاب کند.

5.  کاغذ دیواری قابل شستشو مناسبترین نوع کاغذ دیواری برای اتاق کودک میباشد. اتاق کودک پس از مدتی چرک و کثیف میشود و باید تمیز شود. کاغذ دیواری قابل شستشو را میتوان به راحتی تمیز نمود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()