09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 28 تير 1400 در ساعت 49 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
بهترین نوع پارکت لمینت در بازار

بهترین پارکت لمینت در بازار 

پارکت لمینت در بازار با نام لمینت نیز شناخته شده است. لمینت یک کف‌پوش سازگار با محیط زیست است که از چند لایه تشکیل شده است. پارکت لمینت ترکیه، چین و آلمان از انواع با کیفیت این محصول هستند.

از این کف‌پوش چند لایه، برای کف داخل ساختمان استفاده ‌می‌شود. برخلاف پارکت ، لمینت از چوب طبیعی ساخته نشده است. بلکه از مواد اچ دی اف با روکش لمنیت تهیه شده است. بنابراین قیمت لمینت از پارکت ارزان‌تر است.

البته این ارزانی دلیل بر کیفیت نامناسب این کف‌پوش نیست. بلکه لمینت به عنوان پرفروش‌ترین کف‌پوش شناخته شده است.

انتخاب بهترین پارکت لمینت در بازار، کار بسیار دشواری است. با این‌که از چوب طبیعی در ساخت آن به صورت مستقیم استفاده نمی‌شود، اما از پرطرفدارترین کف‌پوش‌های موجود است.

این کف‌پوشش مزایای بیشتری نسبت به پارکت چوبی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. فروش پارکت توسط فروشگاه‌های آنلاین  اینترنتی نیز انجام می‌شود.

پارکت لمینت

بهترین پارکت لمینت ضد آب

همانطور که گفته شد پارکت لمینت با مارک‌های مختلفی در بازار وجود دارد. این محصولات همگی ضد آب هستند. ممکن است از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت باشند.

طبیعتا نوع آلمانی آن می‌تواند به عنوان بهترین پارکت لمینت ضد آب معرفی شود. اما سایر مارک‌ها نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. مقاومت لمنیت بسیار بالا است. حتی لمینت‌های ایرانی نیز بسیار با دوام و مقاوم هستند.

لمینت نسبت به پارکت، از نظر عدم جذب رطوبت مقاوم تر است. به همین دلیل بیشتر افراد برای کف‌پوش داخل ساختمان از لمینت استفاده می‌کنند. در واقع این محصول تمام ویژگی‌های پارکت چوبی را دارد.

فقط برای ساخت آن به طور مستقیم از چوپ طبیعی استفاده نشده است. به دلیل کمبود منابع طبیعی چوب و جنگل‌ها، استفاده از پارکت لمینت توصیه می‌شود.

پارکت لمینت و انواع آن

مزایای پارکت لمینت نسبت به پارکت چوبی

از نظر قیمت و مقاومت در برابر رطوبت، پارکت لمینت یک سر و گردن بالاتر از پارکت چوبی قرار دارد. این کف‌پوش پرطرفدار در برابر خراش و ضربه، مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین به عنوان یک کف‌پوش ضد لک شناخته شده است.

به دلیل مقاومت و استحکام بالای آن، در راهرو و اتاق‌های پر رفت و آمد می‌توان از آن استفاده کرد. در صورتی که فرزند کوچک و حیوان خانگی دارید، این کف‌پوش گزینه‌ی مناسبی برای منزل شماست.

تنوع رنگ و طرح، از دیگر ویژگی‌های پارکت لمینت است. تفاوت ظاهری پارکت و لمینت چندان مشخص نیست و در نگاه اول مانند یکدیگر به نظر می‌رسند.

همان‌طور که گفته شد لمینت قیمت ارزان‌تری نسبت به پارکت چوبی دارد. از نظر مقاومت و استحکام مانند پارکت عمل می‌کند.برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید از لمینت استفاده کنید.

پارکت چوبی از چوب طبیعی ساخته می‌شود. به همین دلیل سازگار با محیط زیست نیست. اما لمینت به عنوان جایگزین مناسبی برای چو‌ب‌های طبیعی به کار می‌رود.

پارکت

تفاوت پارکت لمینت ایرانی و خارجی

پارکت ایرانی و خارجی از نظر کیفیت و مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند. اما این تفاوت در کیفیت چندان قابل توجه نیست. به همین دلیل شما می‌توانید برای پوشش کف از هر دو استفاده کنید.

مسلما قیمت پارکت لمینت ایرانی از نوع خارجی آن کم‌تر است. اما برای داشتن یک کف‌پوش دائمی بهتر است هزینه‌ی بیشتری را صرف کنیم. درواقع ماندگاری و مقاومت کف‌پوش بسیار مهم است.

لمینت در برابر نفوذ آب مقاوم است. به همین دلیل در هنگام خرید پارکت لمینت باید به مارک آن توجه کنید. برخی از مارک‌های لمینت، کیفیت مناسبی ندارند و در برابر رطوبت مقاوم نیستند. نصب لمینت بسیار آسان است. برخلاف پارکت چوبی برای نصب آن نیاز به کثیف‎‌کاری نیست.

کلیک‌های لمینت به صورت نر و ماده هستند. بنابراین نصب آن‌ها بسیار راحت و بدون استفاده از چسب است. در صورت خراب شدن یک قطعه، همان قطعه خریداری و نصب می‌شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()