09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 12 آبان 1398 در ساعت 32 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نکات طلایی در خرید پارکت

انتخاب یک پارکت مناسب برای خانه و یا محیط کار به تخصص و همچنین شناخت کافی از این نوع کفپوش نیاز دارد. شرکت دکور آفیس تجاربی را در طی چندین سال فعالیت خود کسب نموده است که در قالب نکات طلایی در خرید پارکت در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید مناسبترین نوع پارکت را تهیه نمایید.

کیفیت و ماندگاری پارکت

از نکات طلایی در خرید پارکت که به جد باید مد نظر قرار دهید کیفیت و ماندگاری پارکت است. باید بگوییم این نکته بسیار حائز اهمیت است و به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود. پارکت نوعی کفپوش است که مانند دیگر کفپوش ها همواره در معرض فشار و همچنین برخورد اجسام مختلف قرار میگیرد که از این رو اگر کیفیت و دوام مناسبی نداشته باشد سطح آن بعد از مدتی خشدار شده و همچنین جذابیت سابق را نخواهد داشت. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به کیفیت و دوام پارکت اهمیت زیادی میدهید پیشنهاد میکنیم تا پارکت لمینت را برای خرید انتخاب کنید زیرا تجربه نشان داده که پارکت لمینت ها از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردار هستند و سطح آنها به مراتب دیرتر خشدار شده  و ماندگاری بالاتری به نسبت پارکت های معمولی دارند.

نکات طلایی در خرید پارکت

رنگ و مدل پارکت

از نکات طلایی در خرید پارکت باید به رنگ و مدل پارکت اشاره کنیم. پارکت باید از لحاظ رنگ و همچنین مدل تناسب کاملی را با دکوراسیون داخلی و دیگر اجزا موجود در فضا ایجاد کند. برخی از دکوراسیون ها از سبک های مدرن و برخی دیگر  از سبک کلاسیک برخوردار هستند که با توجه به سبک دکوراسیون باید پارکت مناسب را انتخاب کنید.

مسکونی یا اداری بودن محیط از دیگر نکات طلایی در خرید پارکت

این نکته را هرگز نباید فراموش کنید که پارکت را برای چه محیطی قصد دارید استفاده کنید. نسبت به فضایی که قصد دارید پارکت را در آن نصب کنید باید پارکت مناسب را انتخاب کنید زیرا پارکت هایی که در مکان های پر رفت و آمد مانند دفاتر مورد استفاده قرار میگیرند از لحاظ کیفیت با پارکت های معمولی خانگی تفاوت هایی دارند و در این گونه محیط ها از پارکت های با دوام و به نسبت با کیفیت تری استفاده میشود که توانایی تحمل فشار بیشتری دارند و همچنین در برابر خش مقاومت بالاتری از خود نشان میدهند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()