09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 12 آبان 1398 در ساعت 22 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
پارکت چیست؟

استفاده از پارکت امروزه به یک امر مرسوم در ساختمان سازی بدل شده است و دیگر کمتر سازه مسکونی مدرن را میتوان یافت که از کفپوش هایی همچون سرامیک و موزاییک برخوردار باشد. اما اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که با این پوشش آشنایی چندانی ندارید پس بهتر است تا با ادامه این مطلب یعنی پارکت و همه چیز در مورد آن با ما همراه باشید. پارکت از کفپوش هایی است که در ساخت آن از چوب استفاده شده است و نوع چوب به کار رفته در آن نیز متفاوت میباشد. پارکت به دلیل اینکه از چوب ساخته شده است حساسیت بالایی نسبت به آب دارد و در صورتی که آب و همچنین رطوبت به آن برخورد کند متورم شده و زیبایی و کیفیت سابق خود را از دست خواهد داد. اشیا نوک تیز و همچنین ضربات محکم نیز میتوانند موجب آسیب دیدگی پارکت شوند.

پارکت چیست؟

پارکت لمینت چیست

اما نوع دیگری از پارکت نیز وجود دارد که به آن پارکت لمینت گفته میشود و از پارکت های نسل جدید محسوب میگردد.  پارکت لمینت در ساخت خود از الیاف HDF بهره برده و در ساخت آن از چوب درختان استفاده نشده است. پارکت لمینت از کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به پارکت معمولی برخوردار است و به همین دلیل از آن بعنوان کفپوش هایی برای ادارات و معابر پر رفت و آمد مانند ورودی و راهروی هتل ها نیز استفاده میشود. پارکت لمینت برای نصب نیازی به چسب ندارد و تنها توسط شیارهایی که در اطراف خود دارد به دیگر پارکت ها متصل میشود. اتصال لبه پارکت لمینت ها به یکدیگر باعث میشود روند نصب در مدت زمان بسیار کوتاهتری انجام شود و همچنین امکان جمع آوری پارکت نیز وجود داشته باشد. اجسام نوک تیز نیز چندان تاثیری بر روی پارکت لمینت ندارند و سطح آنها به مراتب بسیار دیرتر خشدار میشود.

قیمت پارکت و عوامل موثر بر آن

در مطلب فوق اشاره ای مختصر به پارکت و همه چیز در مورد آن شد اما به قیمت   پارکت و پارکت لمینت اشاره ای نشد. قیمت پارکت و پارکت لمنیت به طبع با یکدیگر متفاوت است و پارکت لمینت ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. قیمت پارکت و پارکت لمنیت در شرکت دکور آفیس کاملا مناسب در نظر گرفته شده است و میتوانید با خرید از این شرکت در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی به عمل آورید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()