09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 30 فروردین 1400 در ساعت 40 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
چگونه پارکت را تمیز کنیم

این که چگونه پارکت را بشوییم بسیار مهم است. راه رفتن بر روی پارکت حس خوبی می دهدولی به هر حال پارکت کثیف می شود و نیاز دارید آن را تمیز کنید. به هر حال ایجاد هرگونه جرم و لکه و گرد و خاک بر روی پارکت طبیعی است. اما این سوال پیش می آید که اگر پارکت به هر نحوی کثیف شد چگونه آن را پاک کنیم در ادامه نکاتی را درباره نحوه تمیز کردن پارکت بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

استفاده از جاروبرقی در تمیز کردن پارکت

در قدم  اول بهترین راه برای گرفتن گرد و خاک از روی پارکت استفاده از جاروبرقی است که بتوان جرم های سطحی را از روی پارکت حذف نمود. بنابراین بهتر است که چند روز یک بار این کار را انجام دهید. استفاده از جاروبرقی های جدید با قدرت مکش بالا بهتر است.

در مرحله دوم استفاده از تی خشک می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر محلی از پارکت توسط مایعات خیس شده باشد باید آن را در سریع ترین زمان ممکن خشک کنید در غیر این صورت ماندن طولانی مدت مایع بر روی پارکت سبب خرابی پارکت خواهد شد. مرحله بعدی می تواند استفاده از دستمالی باشد که کاملا نرم باشد در غیر این صورت استفاده از دستمال زبر سبب می شود تا پارکت خش بر دارد.

در این بین به هیچ عنوان از شوینده های معمولی برای نظافت پارکت استفاده نکنید زیرا پارکت بسیار حساس بوده و در صورت تمایل از استفاده از شوینده باید از شوینده مخصوص پارکت استفاده نمایید البته نباید در استفاده از این شوینده ها نیز زیاده روی کنید زیرا استفاده نادرست و زیاده از حد از این مواد می تواند به پارکت اسیب وارد کند. برخی از این نوع شوینده ها آنتی باکتریال بوده و برای بهداشت منزل و خانواده بسیار مفید می باشد.

برای تمیز کردن همه بخش های پارکت بهتر است اجسام سنگین بر روی پارکت را به ارامی حرکت دهید تا تمام سطح پارکت را به خوبی تمیز کنید

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()