09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 در ساعت 18 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کاغذ دیواری با طرح نوستالژی

دکور آفیس در زمینه پخش کاغذ دیواری با طرح ها و انواع مختلف فعال است. کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری با طرح نوستالژی از جمله انواع کاغذ دیواری ارائه شده در دکور آفیس می باشد. کاغذ دیواری نوعی پوشش از جنس کاغذ میباشد که این کاغذ از مواد خاصی ساخته شده و با کاغذ های معمولی تفاوت دارد. کاغذ دیواری به صورت رول تولید شده و بر روی دیوار نصب میشود. نصب کاغذ دیواری با چسب انجام میشود و برای نصب باید از نصاب کمک بگیرید.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری چه از لحاظ ساختار و چه از لحاظ طرح انواع مختلفی دارد. اگر بخواهیم به انواع کاغذ دیواری از لحاظ ساختار اشاره کنیم میتوانیم به کاغذ دیواری قابل شستشو و همچنین مقاوم در برابر ضربه اشاره کنیم. با استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو بعد از کثیف شدن میتوانبد آنرا شستشو دهید. کاغذ دیواری ضد ضربه نیز میتواند تا حد زیادی در برابر ضربه اشیا گوناگون و نوک تیز از خود مقاومت نشان دهد.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری از لحاظ طرح نیز انواع مختلفی دارد که میتوان به کاغذ دیواری با طرح نوستالژی، کاغذ دیواری اتاق کودک و کاغذ دیواری پذیرایی و همچنین پوستر دیواری اشاره نمود. کاغذ دیواری با طرح نوستالژی از محبوب ترین نوع کاغذ دیواری میباشد که حس بسیار خوبی را به فرد منتقل کرده و خاطرات گذشته را زنده میکند.

کاغذ دیواری اتاق خواب

ویژگی های منحصر بفرد کاغذ دیواری با طرح نوستالژي:

  1. کاغذ دیواری با طرح نوستالژی باعث ایجاد حسی گرم و صمیمی در بین اعضای خانواده میشود.
  2. کاغذ دیواری با طرح نوستالژی به دلیل اینکه از طرح های نوستالژی و قدیمی بر روی خود بهره میبرد به مراتب کمتر نسبت به کاغذ دیواری مدرن باعث ایجاد دلزدگی در فرد میشود.
  3. کاغذ دیواری با طرح نوستالژی را بر خلاف سایر کاغذ دیواری ها میتوان در بیشتر و یا تمام قسمت های خانه استفاده نمود.

نکاتی در مورد خرید کاغذ دیواری با طرح نوستالژی:

1.  قبل از خرید کاغذ دیواری با طرح نوستالژی به یاد داشته باشید که باید از ویژگی های کاغذ دیواری های جدید مانند قابل شستشو و ضد ضربه بودن برخوردار باشد.

2. سعی کنید از کاغذ دیواری با طرح نوستالژی در بیشتر قسمت های خانه استفاده کنید زیرا جلوه بسیار خوبی را ایجاد میکند.

کاغذ دیواری

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()